סגן נשיא התאחדות הקבלנים: "לא הייתה תוכנית פעולה"

מערכת האתר No Comments on סגן נשיא התאחדות הקבלנים: "לא הייתה תוכנית פעולה"

חיים פייגלין, סגן נשיא התאחדות הקבלנים לגדסי ופרידמן: "לשרים ועוזריהם יש כוונות טובות, אבל לא ראינו בינתיים תוכנית פעולה מהם. אנחנו מנהלים סיכונים בענף הכי תחרותי. המדינה במקום מסוים דחפה להעלות מחירים בהרחבת הבירוקרטיה ועוד. ההתאחדות הציגה עסקת חבילה שבמסגרתה היא הצהירה לעשות מאמץ לא להעלות מחירים. המדינה לא נענתה"

בנייה באריאל צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן נשיא התאחדות הקבלנים, חיים פייגלין: "לא רק שלא עוצר התחלות בנייה אלא אנחנו מתחילים שלושה פרויקטים חדשים בגוש דן. לא הורדנו מחירים, גם לא העלינו בחודשים האחרונים. אנחנו מברכים על ההתייצבות במחירי הדירות"

"אין ספק שריבית זה לא דבר חיובי. זה דבר שלילי. אני בהחלט חושב שזה מעביר כסף מיצרנים למלווים בריבית, כאלו שלא עובדים יבור הכסף. לא צריך לראות את זה בעין חיובית. השוק מגוון ומלא בדגים בכל מיני גוונים וצבעים. נראה שלשרים ועוזריהם יש כוונות טובות, אבל לא ראינו בינתיים תוכנית פעולה מהם"

"אנחנו מנהלים סיכונים, זהו הענף הכי תחרותי. המדינה במקום מסוים דחפה להעלות מחירים בהרחבת הבירוקרטיה ועוד. הקבלנים העלו מחירים, הרי מדובר בשוק מאוד מסוכן. ההתאחדות הציגה עסקת חבילה שבמסגרתה היא הצהירה לעשות מאמץ לא להעלות מחירים. המדינה לא נענתה, גם נגיש בנק ישראל העלה ריבית – מה שלא תרם לירידת המחיר"

"מקווים שנצליח בחוק ההסדרים,יש משבר חמור בנושא הבנייה. קבלן קונה מגרש ולוקח לו 5 שנים עד לבנייה. אנחנו שואפים שיהיה פער של שנה עד לאישור"

האזינו



0 תגובות